přilby na kolo, helmy na kolo, přilby na in-line, helmy na in-line Krust
skrillex, benga, david guetta, best music, video, music video, art, design, dubstep and many others skrillex, benga, david guetta, best music, video, music video, art, design, dubstep and many others
telefon

Poskytované služby

• Léčebná a preventivní péče o děti a dorost od narození do 19 let s využitím postupů klasické i přírodní medicíny.
  • Návštěvy u novorozenců doma. Rady pro kojící matky (lékařka i sestra jsou poradkyněmi pro Horkou linku kojení).
  • Oddělené čekárny pro kojence + zdravé děti a děti nemocné.
  • Vybrané nadstandardní služby do 2 let věku zdarma.
  • Izolace pro nemocné s podezřením na infekční onemocnění.
  • Návštěvy u pacientů po telefonické domluvě.
  • Školitel lékařů před atestací v oboru praktický dětský lékař.
  • Akreditované pracoviště.
  • Lektor v lékařské praxi pro obor pediatrie, licence k poskytování poradenských služeb v oboru dětské lékařství.
  • Smluvní partner všech zdravotních pojišťoven včetně péče o cizince.
  • Ordinace je vybavena přístrojem na měření C-reaktivního proteinu umožňujícím rychlejší diagnostiku zánětlivých onemocnění.
  • Po domluvě možnost léčení pomocí bioptronové lampy.
  • Zajišťujeme preventivní programy pomocí produktů přírodní mediciny: prevence respiračních onemocnění, zlepšení obranyschopnosti, zmírnění alergických reakcí, zlepšení hojení zlomenín a prevencelomivosti kostí, zlepšení soustředění, paměti apod.
  • Účast na projetku IZIP - výhodná nabídka pro pojištěnce VZP, bližší informace na www.izip.cz.
  • Po dohodě s lékařem je možné uzavřít individuální smlouvu o nadstandartní péči o vaše dítě - jedná se o specielní výkony nehrazené zdravotními pojišťovnami.

Navigace: Úvodní stránka Poskytované služby