přilby na kolo, helmy na kolo, přilby na in-line, helmy na in-line Krust
skrillex, benga, david guetta, best music, video, music video, art, design, dubstep and many others skrillex, benga, david guetta, best music, video, music video, art, design, dubstep and many others
telefon

CRP QuickRead

Rozpoznáme bakterialní onemocnění od virového a posoudíme nutnost nasazení antibiotik

• Poznáme příčinu nemoci, u virových onemocnění jsou antibiotika vesměs zbytečná

• Určení výsledku z kapičky krve, která je odebrána z pacientova prstu

• Výsledek testu během několika minut přímo v ordinaci dětského lékaře

Včasné vyšetření

CRP je zkratka pro takzvaný „protein akutní fáze“, jehož zvýšená hodnota nám spolehlivě ukáže, že se jedná o zánět. Hodnota CRP stoupá již v prvních hodinách zánětu. Také je spolehlivějším, rychlejším a přesnějším ukazatelem zánětu než sedimentace.

Pokud se jedná o bakteriální onemocnění, hodnota CRP je zcela odlišná než při virovém onemocnění. Tato metoda zcela jasně určí, zda použít antibiotika, či nikoliv. U virových onemocnění jsou antibiotika vesměs neučinná a tudíž je zbytečné je předepisovat a zatěžovat tak dětský organismus

Výsledky vyšetření

Výsledky testu jsou hotovy během pár minut a to přímo v ordinaci dětského lékaře. Díky použití CRP Quick Read v diagnostice je možno zabránit nadměrnému používání antibiotik, což je v dnešní době zvyšujících se rezistencí na antibiotika žádoucí.

Princip vyšetření

Při použití této metody zcela odpadá nutnost traumatizujícího odběru většího množství krve z pacientovi paže. Pro diagnostiku zcela stačí malá kapička krve, která se získá maličkým vpichem do pacientova prstu